Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: back to the past..

mystalker

Selasa, 28 Februari 2012

back to the past..

DULU.....
Jiwa ku malap hati ku kosong..tiada apa yang dapat menerangi dan mengisi hati ku. Jiwa yang malap merindukan belaian kasih seorang kekasih.Hati yang kosong menginginkan hati yang berwarna warni.ingin ku pilih mewarnai hati jiwa ku dengan warna yang ceria walaupun sedikit.

SEKARANG.....
Bukan aku pinta hadirnya cinta dalam hati.Bukan aku pinta untuk menagih seperti penagih dadah menghauskan hayalan..Bukan aku ingin menjaja hati yang kosong ini untuk dipenuhi dengan perasaan kasih. aku ini memang manusia biasa yang punyai perasaan.. Berkali-kali aku membalingkan perasaan ini.tetapi ia kembali semula kepada ku. Aku kalah melawan perasaan..iyaranku tenggelam dilautan luas yang penuh bunga-bunga..Aku tak tahu mengapa hati ku hanya memilih engkau..sedangkan ramai lagi lelaki diluar sana yang mengharapkan kasih aku ..(Mister.L)

p/s: saja gedik buat ayat kasi jiwang karat..meluat kan?? muntah sekarang!
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 ulasan:

Boni JLL3 berkata...

sebenarnya....kena bukakan hati utk cuba menerima kehadiran orang lain.

cik mawar berkata...

heeee.. insya'allah akan ku bukakan pintu hati ni

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen