Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: i'm falling in love

mystalker

Khamis, 9 Februari 2012

i'm falling in love

assalamualaikum
wahhh i'm falling in love lah.. dengan siapa? jeng-III haha.. agak-II dengan siapa ek.. oke tak perlu lah aku nak cakap siapa lelaki tu sebab aku tak tahu pun nama dia siapa hahah.. yang penting aku da terjatuh hati dengan lelaki tu..macam mane ek boleh terpikat?? oke storynye begini,.ehem-II kelmarin kan sekolah aku ada buat ceramah maulidur rasul..so lelaki tu buat persembahan pembukaan ..dia nyanyi nasyid gitu dengan membe-II dia.1st membe dia yang nyanyi intro lagu tu then membe dia lagi sorang..yang ketiga baru giliran dia.. perhh terdengar je suara dia.. aku dah mula feeling-II dah..aduh mamat ni napa suara kau merdu sangat tergoda lah.. dari dia awal nyanyi sampai habis aku dok pandang je muka dia.. dah lah hensem,,macho lgi tu.. sampai sekarang suara dia still lagi terngiang-II dekat telinga aku.. tapi! haha masih ada tapi oke! tapi tapi tapi aku just jatuh hati dengan suara dia sahaja...haha


p/s: hahaha tak macam bodoh pulak story aku ni.. whtever! aku suka merepek macam ni..cerita pasal aku..bia korang muntah baca cerita aku ni...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen