Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: aku tak setabah dulu

mystalker

Khamis, 31 Mei 2012

aku tak setabah dulu

aku tidak setabah seperti dulu.
aku menangis bila dorang seperti ingin menyalahkan aku..dorang seperti menuduh diri aku yang telah membuat kucar kacir..dorang seperti memandang serong kepada aku..dorang selalu menjeling sinis terhadap aku..seakan akan selama ini aku saja yang salah..aku saja yang sering timbulkan masalah..aku saja yang buat mereka berpecah..semuanya aku..segalanya aku..aku aku aku aku aku dan selamanya aku..cuba lah mereka selami hati kecil aku..cuba mereka fahami betapa sakitnya hati aku dan kawan kawan aku bila terasa diri aku dan kawan kawan aku ni diketepikan..tidak bermaksud aku nak lukakan hati dorang..tapi aku tulis tu hanya ingin menyatakan isi hati..hati orang sedang marah memang macam tu kan..ahhhh aku da give up..aku ingin keluar dari situasi ini untuk selamanya..supaya yang lain tidak akan mempersalahkan aku lagi..fullstop(dengan jujur nya aku tulis ni dalam keadaan menangis)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen