Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: falling in love with someone

mystalker

Jumaat, 13 Julai 2012

falling in love with someone

hatotototo.. tittle entry ni so gedikss kan..wthever lah..yang penting aku ni bukan lah seorang perempuan yang senang jatuh cinta..ada sesetengah perempuan dengan menatap mata lelaki or renung mata seseorang lelaki tu akan mudah falling love..tapi aku bukan jenis camtu..maklum lah AKU BUKAN FEMININ...tapi aku akan mudah tertarik dengan seseorang lelaki tu melalui ...senyuman and lelaki yang fasih main gitar..perhhh... and baru2 ni ada pulak sorang mamat..memang pandai la main gitar..ishh..aku da tak boleh nak menahan dah tengok dia main gitar...sepantas kilat aku terfalling dengan mamat tu pulak..acehhh acanno ni kan...sejak hari tu wajah mamat tu sentiasa terpangpang dekat minda aku..haiii parah lah lau cam gini bunyi ea...and yang membuatkan wajah mamat tu sentiasa di minda aku ni..aku sering terserempak dengan dia...dia senyum aku pun balas dengan senyum..alahai cair siot..grrrrrrrrrrrrr


# ohhh tidak
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen