Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: faktor aku berambut pendek

mystalker

Isnin, 19 November 2012

faktor aku berambut pendek

salam 1 Malaysia semua.okay entry ni act untuk bagitahu pada membe membe aku dekat luar sana.eh penat lah nak menjawab soalan dia orang. asal aku buat rambut mesti ada ja yang iri hati dok tanya "asal ekau rambut pendek" ehh hampa semua takda keja lain ka ha! okay motifnya aku berambut pendek ni bukannya aku nak jadi JANTAN..tomboy tu alah dah sifat aku kan..bukannya aku nak jadi PENKID pun.. sekarang ramai artis luar negara termasuklah artis Malaysia buat gaya rambut skrillex tu.. contoh NANA ERA smartkan rambut dia..ha tak PENKID pun dia..hish..sebabnya aku buat tu semua sebab nak tahu lelaki mana yang ikhlas berkawan dengan aku..mean couple lah.. yela dengan penampilan sekarang sure takda sapa yang minat minah macam aku.tapi kalau ada jugak yang suka minah macam aku maknanya dia ikhlas..sebab apa? sebab dia tak kisah aku ni tomboy ke tak pakai tudung ke kan.. so selamat beramal.. #pray for GAZA
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen