Online Diary ✿::cikmawar only !::✿: classmate

mystalker

Jumaat, 25 Oktober 2013

classmate

Assalamualikumn .. hey guys.. wassup ? okay spm pun bakal tiba next week so.. sebelum terlambat saya ingin meminta maaf kepada semua readers yang mungkin terguris hati dengan penulisan saya ini.. okay wish me luck guy ^^. okay back to story . ehem ehem semalam baru je meraikan jamuan akhir tahun kelas 5 elektrik elektronik 2. alhamdulillah berjalan dengan lancar. walaupun resepsinya agak ringkas tapi fun gak lah.. ada game kotak beracun.. sumpah lawak habis . thank to mu lovely teacher cikgu Aminamul sebab dah susah payah bantu saya dan rakan rakan untuk jamuan ni .. thank cikgu .. so pada haritu barulah nampak semangat kawan heheh selama dua tahun belajar sama takde pulak budak budak ni nak sekepla.. tiba tiba haritu sporting semacam pulak .. hahah apapun thank to akma merangkap ketua kelas.. rajin kemas ya.. so saya pun dah mengantuk ni.. saya share gambar sikit ye .. daaaa
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen